Thursday, December 8, 2011

Kecurangan Mu Jelas Terserlah !

Assalamualaikum =(

Eh...kenapa aku macam bersedih je ni...Tengok tajuk pun dah tau kan...ye.aku telah dicurangi. Sobs.sobs
*air mata meleleh-leleh dekat pipi...tolong hilangkan air mata aku boleh???* Takpela kalau tak nak tolong aku lap sendiri... :'(

p/s: please stay away from me, tears !

Erm...I'm totally not in the mood right now...tapi aku gagahkan jugak diri ni menaip.Eceh...ayat tak boleh bla kan :P 
NO !!! I'm serious...

Tengok ni !!!


Dak kemal dengan isteri baru dia...Sanggup dak kemal menduakan aku...
wuwuwu :'(


Dulu kala sewaktu kitorang honeymoon dekat Port Dickson...dak kemal suka panggil aku kakak cantik.Tapi sekarang dia dah jumpa pengganti aku.


Dialog dak kemal dan Diklah :


Kemal : Diklah isteri kemal ! :)
Diklah : Kalau kak ana tau mesti dia jeles.


Conclusionnya 
Yes diklah you're right...kak ana jeles gila-gila.Ahaha




Aku terpaksa la cari suami baru.....hoho

Sekian sahaja luahan hati aku =)


6 comments:

  1. hahaha. along nih. suke btol ank ikan. ahaha!

    ReplyDelete
  2. alaaa...achk ni..tau2 je.malu la along...
    haha

    ReplyDelete
  3. the sec last sentence lawak..
    u already found him..
    surau p8..
    'ini cikgu farhana ke'
    ahahaha..
    INI BUKAN ZATI.. :P

    ReplyDelete
  4. aku kan pemenang raja lawak :P
    yeah....tapi aku takut nk bhadapan dgn mak mertua aku....
    my dear husband~~~knape awk tinggalkan saya kat surau tu tnpa kbar berita??? bhahahaXD

    ReplyDelete