Saturday, December 10, 2011

Jalan Sampai Tercabut Kaki !

Assalamualaikum hot girls and guys :P 

Tiba-tiba pagi ni rasa rajin nak meng-update blog~~~~Okay.okay aku sedar tajuk tak boleh bla kan...nak buat macam mana aku suka guna teknik hiperbola...

Buat pengetahuan korang...hari jumaat hari tu aku pegi dating dengan.....



Muahaha..comel kan mereka ;) Hari tu kitorang pegi shoppingmopping kat Jalan Tar..biasa la perempuan...Hee~~ Beli shawl dengan inner baru and of course beli yang murah...hoho 
Lepas beli je terus aku tukar yang baru...*blushing* tak reti sabar !!! Then pegi REDBOX untuk menonjolkan bakat yang ada..HAHA.bakat la sangat.. :P

Diorang sangat AWESOME !!! :D

Toilet REDBOX sangat cantik ! :D

Okay...cukup pasal tu...bukak topik baru pasal dating dengan .....

Kakak !!!! :D

Disebabkan kakak dah bekerjaya sekarang..ceh...HAHA.So, bolehla pau kakak banyak-banyak ;)

Mula-mula pegi One Utama.Tapi aku tak larat nak jelajah semua tempat.Aku kan dah tua..kaki sakit-sakit :P
Lepas tu pegi The Mines pulak.Memang tak reti duduk diam-diam kitorang ni.

Baskin Robin One Utama ;)

Hot&Roll The Mines 

Korang boleh tengok sendiri kan.Betapa SUKANYA aku dekat makanan. Heee~~~ 

8 comments:

  1. comelnya aku.mwehehehehehe.anyway thanks sbb buat aku nampak special dengan menambah 'syg' di hujung nickname aku ;}

    ReplyDelete
  2. haha.ko memang comel pun :) hoho
    and.and aku memang sayang ko ketat2 jemang ;)

    ReplyDelete
  3. haha aku tau ana takyah lah bgtau lg malu lah xB aku tak bole syg kau nanti AA marah ;p hee

    ReplyDelete
  4. ceh...malu konon.
    jemang...AA x de masa nak marah ko sbb syg aku..dia bkan syg aku pun :( hee~

    ReplyDelete
  5. eleh sedih konon .padahal~~ ala ana confess lah kat die ,mesti sweetxD

    ReplyDelete
  6. ceh~~~~dah confess pun...ko ni lambat la jemang :P haha

    ReplyDelete
  7. eh.eh..ini sudah lebih..mne bole bgtau satu dunia :P ko ni jemang...entahlaaa dia :( huhu

    ReplyDelete