Saturday, December 17, 2011

Meilleur Moment Jamais

Assalamualaikum ;)

Hey!!! Lama dah tak semakkan blog ni dengan entri baru kan? Hee~~~
Faham ke korang dengan tajuk citer aku ni???Semenjak pegi bercuti kat France memang aku dah pandai sikit-sikit bahasa France :P *fine aku tipu*
Erm..maksud tajuk tu dalam bahasa omputih Best Moment Ever !!! :D

Hari tu aku pegi date dengan mereka ni.....*skema*

Ni orang yang terpenting sekali dalam date kali ni. Rindu kat achik gila-gila !!!!

Nurul Izzati. Watak sampingan je.HAHA.

Kekasih gelapku <3

My beloved UCU <3 HanisAnira :) (SESERI) hoho

Budak SESERI > Hanim ! :D

UmiShakirah :D #susah betul nak cari gambar dia sorang-sorang

Nisa !!! <3 

CtNadiah a.k.a BOBOT si pengganas :P

KhaleedaAdibah>budak SESERI jugak ni :)

Sebenarnya,kitorang takde la buat aktiviti yang best sangat..First sekali kitorang tengok wayang.Citer ni ha..

Citer ni bagi aku boleh la.Tak boleh buat aku menangis lagi.Walaupun aku senang nak menangis,HAHA.Aku dok gelak-gelak je dalam panggung tu dengan Zati..Memang orang lain rasa nak bagi pelempang je kat kitorang :P

Then, makan dekat Pizza Hut

Sampai 2oo hengget kitorang melantak :) #abaikan gambar yang senget ni

Kanak-kanak riang tak sabar nak makan :P #muka aku senyum macam tak ikhlas =.=

HANGOUT kali ni AWESOME sebab adanya mereka-mereka di atas ni.and of coz sebab ada tetamu jemputan dari Kuantan :P budak MRSM Pekan tu.HAHA

Gaya aku dengan LISASURIHANI sama.HOHO =.= 

Byeee~~~ambik masa yang sangat lama untuk buat entri ni sebab emosi tak stabil :(

8 comments:

  1. awk , maluu lah ade gmbr kita at stu ><
    #syg awk ketat2 <3

    ReplyDelete
  2. bab watak sampingan tu kelakar..
    tak nangis pon tgok ombak rindu..
    semua org PENIPU!!! ahaha..
    *dramatic

    ReplyDelete
  3. Nas Adila > alaaaaa.x yah la malu2 ;)
    #syg awk ketat2 jugak :))))

    ReplyDelete
  4. Anonymous > wei zati...HAHA.biase la.aku mmg klakar :P tu la pasal....please make me cry !!!! :D

    ReplyDelete
  5. ahaha..
    aty lwk..
    undi 50..
    along, gmba ucu klaka+pelik..
    apela cmera girl ni..

    ReplyDelete
  6. ceh...aty je lawak :P
    ucu kan mmg pelik..jgn nk salahkan along pulak eh :P
    cepat undi along !!!

    ReplyDelete
  7. aiyooo! miss the moment <3. hey! kejam btol contg gamba achik dgn ucu smate-mata na gmab umi. huhu.

    ReplyDelete