Tuesday, November 29, 2011

Kenduri kendara kat Penang

Assalamualaikum korang =) 

Long time no see.... Aku tengah penat ni..biasa la baru balik daripada trip yang jauh...
Hari Jumaat lepas aku dengan family aku telah pergi ke Penang !!! Oh yeah ! *macam best sangat je*

Sampai Penang dalam pukul 7 lebih laaa...Then pergi makan kat restoran ehem2 ni (perlu dirahsiakan namanya)
Sedang aku menikmati makanan yang rasanya sedang-sedang je....... 

TIBA-TIBA !!!!!!!



teng.teng.teng



Kelihatan seekor tikus sedang berlari-lari kat belakang aku.....EH!!!!! Aku terus jadi tak keruan takut-takut tikus tu panjat kaki aku...wuwuwu. Restoran ni tak bersih...hilang selera nak makan...

Dah.dah cukup la pasal binatang yang aku geli tu...

Kitorang tinggal kat kawasan perumahan yang dinamakan ALAM MAYA *nama tak boleh pelik lagi ke??* 
Tapi rumah Semi-D tu sangat cantik okay...I LOIKE <3



Suka benar bergambar di rumah sewaan selama 1 hari ni

Aku nak jugak!!!! hahaXD


Sambung cerita....lepas tu dah siap-siap semua kitorang pun bertolak pegi kenduri tu...Aku dan beberapa orang lagi telah dilantik menjadi chocolate girls *nama nak glamour je padahal kasi coklat dgn bunga telur je pun

Aku pun jalankan la tugas aku dengan begitu efisyen sekali...Sampai kat satu meja ni ada seorang lelaki ni sibuk dengan kamera dia merakam-rakam aku...Eh...sesuka hati je rakam-rakam aku dalam kamera kau..Nak rakam bayar la seribu *dalam hati je la...Disebabkan risau dengan perbuatan dia dan perubahan wajah wanita di sebelahnya *isteri dia kot* aku mengambil keputusan untuk berlalu pergi.....

Then...aku tak sempat nak makan pun...LAPAR kot.berpeluh-peluh aku menjalankan tugas..Tapi bila dapat peluang nak makan jeeee...Kemain banyak lagi nasi aku amik.Boleh jadi gunung dah...*hiperbola*

Penantian aku akhirnya berakhir bila aku ternampak dak kemal dan keluarganya dah sampai..tepat-tepat waktu sesi bergambar dengan pengantin...Aku jadi eksaited semacam..YEA ! YEA ! dak kemal dah sampai!!!!

 Gaya macam penculik bersiri pun ada jugak *sila abaikan muka aku yg mcm... urgh!!


Malangnya dak kemal yang comel dah tak sayang aku lagi dan dia dah mula berlagak dengan aku =_= Wuwuwu sanggup dak kemal !!! Tapi baju dia sama kaler dengan shawl yang aku pakai *perlu ke happy sebab tu???

Takpe dak kemal...Ko bajet retiss dengan aku eh...Konon-konon memalu nak tangkap gambar :P

Budak-budak yang bajet retissss ;) *jemang kata dia wartawan*

Lepas orang dah mula beransur pulang (ayat skema) aku dengan sepupu-sepupu aku pun apa lagi kan...Naik atas pentas buat pelamin tu macam pelamin kitorang =)

Budak-budak hyper !

Lepas je tamat kenduri tu..SEMUA ORANG balik dengan muka penat...Kitorang pergi melawat keluarga yang dah lama tak jumpa..untuk merapatkan silaturrahim..eceh =P
Nah gambar sebagai bukti...Tapi ada satu je laaa

BESTFRIEND dah nak balik *don't be sad* hahaXD

Gambar di atas ditangkap secara senyap-senyap tapi akhirnya tertangkap jugak...Aku zoom dari jauh tu la tak berapa nak lawa tu...

Okay la korang .... SEE YOU in the UPCOMING ENTRY ~




2 comments:

  1. voot sempoi seyhh <3 suka gmbr korg reramai dkt pelamin tu ..haha

    ReplyDelete
  2. thanks dyla...oh well tgk la ade sper dlm gmbr tu kan :P haha

    ReplyDelete