Sunday, November 20, 2011

The best bus trip to KL ever !

Assalamualaikum budak-budak comel~

Oh...sungguh lama aku tinggalkan blog ni sepi tanpa khabar berita....(lama ke??) ahh...boleh tahan la kan....
Percaya tak yang aku dah nak masuk tingkatan 5 !!! Budak comel macam aku ni  boleh percaya ke jadi budak tingkatan 5 tahun depan ???  weekkk...mari muntah kawan-kawan.Tak payah nak perasan sangat la Siti Nur Farhana oii...

Ye.Pejam....then celik balik....rupa-rupanya dah habis dah pun persekolahan aku buat tahun ni.Homesick sana homesick sini then tiba-tiba rasa sayang nak tinggalkan kawan-kawan dekat SERATAS and MOST IMPORTANTLY kakak-kakak form 5 yang tersayang~ <3 

DORM MATES- rindu korang~

CLASS MATES <3

Wuwuwu...first time tau aku nak balik rumah aku menangis kat stesen bas taiping tu sorang-sorang macam orang gila. Yeah, selalunya aku menangis nak balik sana tapi sebab rasa sayang aku kat budak-budak SERATAS... diorang berjaya buat aku menangis :'( Tak payah la buat sedih kat sini.huwaaaaa!!!!

Eh....aku dah melencong jauh daripada cerita sebenar ni....
Berbalik kepada tajuk tu....OH YEAH cuti sekolah dah start !!! Hari jumaat hari tu budak-budak SERATAS kecuali f5 boleh BBM(balik bermalam) Hari tu aku suruh maksu aku jemput lambat sikit..sebab nak say the last goodbye to all my sisters...=(  
 diorang ada kasi kitorang surat sorang satu..agak panjang lah.macam pertabalan diraja pun ada jugak...

Pertabalan diraja dorm F1-1


Sambung cerita...aku balik rumah hari sabtu.So bermalam satu hari kat rumah maksu, main-main dengan dua orang budak comel tu (diorang still anggap aku ni budak-budak) aish i'm 16 already la dear.x kan nak main permainan kanak-kanak lagi :P padahal suka

Then ambik tiket pukul 3.Tapi aku sampai awal, dalam pukul 2 aku da sampai.Duduk kat stesen bas tu sorang-sorang.Bosan gila!!!

Bas pun sampai dalam pukul 3.10 macam tu la.Lambat betul ye! Hmm..naik bas lepas tu waktu kat Simpang (nama tempat) tengok-tengok ada bestie aku FARAH NURLIYANA !!! Aku jadi excited semacam.WOHOO!!! Allah memang sayang kat kitorang sebab tu Allah bagi kitorang jumpa kat luar for the FIRST TIME.Kalo tak jumpa kat dalam penjara je la kan...(penjara=seratas)

Oh.oh aku langsung tak tidur kot naik bas hari tu.Pecah rekod betul Siti Nur Farhana tak tidur. Kalau tak bila bas tu start jalan je aku dah KROOH..... Buruk sungguh perangai.Ish.ish.ish.Thanks to Farah i have a really great time with her.Perjalanan yang 5 jam tu rasa macam 5 minit je sebab ada dia.

Aktiviti-aktiviti bersama Farah dalam bas:

- main ANGRY BIRD

- cakap dengan talking tom (seronoknya) aku jadi macam orang JAKUN pulak dengan benda alah ni.haha 


- selcas 



Aktiviti-aktiviti kat atas ni berjaya dijalankan, thanks to Farah's sister. Sebab dia bagi kitorang pinjam kejap Galaxy tab dia (jelesnya)

Byeeee korang ~


5 comments:

  1. amboiii.. ade ipad long..
    tk story kat achik pasal aa un? :(

    ReplyDelete
  2. achk bkan ipad la galaxy tab...
    pinjam pnye...haha:P
    kan along da citer kat achk.x kan lupe kot...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete