Sunday, October 23, 2011

Bahana lagu SELENA GOMEZ-Love You Like a Love Song


Hey korang !!!!! Da lama x update blog ni , kesian dia kan ;)

Korang baca tajuk post ni mesti rasa pelik kan?kan?kan? Takpe.takpe aku akan cuba menjawab pertanyaan yang sedang bermain kat minda korang(fuh ayat tak boleh nak skema lagi ke?)

Ceritanya bermula dengan lagu Selena Gomez yang merdu tu.ala lagu love you like a love song tu la.... 

Aku dengan family aku baru balik dari alamanda, kitorang main boling. Then waktu on the way nak balik tu ada lagu Selena Gomez....lepas tu sampai la rumah. Waktu nak keluar kereta tu abang aku suruh buang botol mineral yang ada dalam kereta tu.Aku pun bawak la botol tu keluar sambil nyanyi-nyanyi lagu Selena Gomez . Teng teng teng ....waktu nak keluar tu kaki aku terpijak seluar then aku pun telah terjatuh dengan jayanya ! Dengan botol-botol mineral tu tercampak sekali. Yea tahniah untuk Siti Nur Farhana yang clumsy. Tak pasal-pasal tangan dengan kaki aku luka.Aish!

Nah amik ni sebagai bukti . Walaupun luka tu sikit je tapi sakit dia buat aku rasa lapar. Muahaha 
( apa kena mengenanya?) Ah suka hati aku la nak tulis apa pun.

Eh..sebenarnya kejadian aku jatuh ni takde kena mengena pun dengan lagu tu.Sorry ye awek Bieber saja je nak buat title yang catchy sikit :P 

A reminder for me : next time please berhati-hati sikit ye Siti Nur Farhana =)

2 comments:

  1. hahaha. x psl2 selena gomez jdi mangsa. btw, nice post (Y)

    ReplyDelete
  2. hahaha.x pe biar dia femes...walaupun da femes..

    ReplyDelete