Wednesday, August 31, 2011

2nd Day of Eid ~

Assalamualaikum you ollssssssss.

Hey yo ! Sorry ye cik blog setelah sekian lama anda dipinggirkan....sekarang baru ada kesempatan jejari aku yang tak berapa nak runcing ni menaip.


Hari raya kedua ni aku sambut dengan retis-retis yang HOT dan V.O.G.U.E !

 Gambar bajet retiss yg x mau gambarnya ditangkap oleh papparazzi (yg 2 org tu bodyguard i) haha


Kampung aku memang dipenuhi dengan keindahan alam.So kitorang telah mengambil peluang ini untuk ber-photoshoot :)

 Tengoklah retis-retis ni bergambar. Bukan main lagi depa ni.AhahahaXD.tuih.

Korang da banyak kumpul duit raya????

Well,aku tahun ni duit raya tak berapa nak masyuk.Aku pun tidak tahu mengapa.Mungkin sebab da makin membesar dan orang lain menyangka aku kini telah menjadi retis 'KURAU'.So diorang dah tak mau kasi aku duit raya =.=

Duit raya tu hanya untuk lakonan.Aku pinjam daripada budak JEMANG tu.Thanks jemang :)


Dah la tu.aku dah makin malas nak menaip. Bye korang ~ Happy Eid !


No comments:

Post a Comment