Sunday, June 12, 2011

Kenduri dalam kereta

Assalamualaikum ;)

Tadi aku dan keluarga Puan Rosnah telah pergi ke LONDON ye LONDON. Tak payah terkejut sangat la..... Ye aku mengaku aku hanya ke LENDU, Melaka. 


Bergambar di LONDON sebelum pulang. Cuaca yang sejuk menyebakan aku dan Jemang terpaksa menutup muka. Budak lagi sorang tu dah biasa sebab sering kali melawat LONDON. 

Tujuan kitorang pergi ke LONDON adalah untuk menghantar Amalina. 
Sebelum bertolak ke LONDON kitorang telah singgah ke TESCO Ampang. Aku, jemang dan Intan sempat juga membeli Krushers di KFC ala air yang sedap tu.

Inilah Krushers

Lepas tu kitorang terus bertolak ke LONDON . Semasa pulang daripada LONDON kitorang pergi 
drive-thru sate. Beli 40 batang !!!! Kenduri pun bermula , disebabkan terlampau kebulur kitorang pun sanggup merentasi kereta yang bergoyang. Aku rasa aku makan paling banyak, biasa la tu tengok badan la kan.

Balik rumah makan lagi nasi dengan sambal daging. Ish ish ish aku pun tak tau la kenapa nafsu makan aku kuat sangat. 


 Anyeong !

1 comment: