Thursday, March 15, 2012

Wow! Banyaknya pakej percutian yang saya dapat :p

Assalamualaikum korang ;)

Rindunya dekat blog ni <3 huhu.akhirnya cuti jugak.dah lama aku menanti saat-saat manis ni.

 

Sempena cuti ni kan seperti biasa laaa cikgu-cikgu semua berebut-rebut nak bagi pakej percutian atau lebih dikenali sebagai HOMEWORK(s) huhu.
Walaupun waktu tu kitorang semua tengah exam tapi betapa tegarnya cikgu menambah kerja-kerja yang sememangnya menimbun tu.Oh baru aku teringat workbook add math aku tak siapkan lagi.nanti mesti kena marah dengan Mdm Lee.huwaaaa :'(

Tapi kan aku sangat berbangga sebab berjaya siapkan kerja bio dengan physic.tu pun sebab duduk kat library dgn makcik tirah and zati tadi.Hmmm atas bantuan tak putus-putus yang telah diberikan oleh diorang at the end I've succeed :) *muka bangga*

Homework-homework lain still pending.InsyaAllah esok siap semuanya *buat muka mengharap*
 Wish all the best for me...hee~ tata ;)

No comments:

Post a Comment