Saturday, March 17, 2012

I'm an EXTRAordinary school student :D

Assalamualaikum comel-comel(s) sekalian :)

So, disebabkan ada orang buat request suruh tulis pasal dia...aku pun mengambil keputusan untuk buat satu entry SPECIAL pasal mereka-mereka yang dah mewarnai hidup aku. *eceh ayat nak hebat je kan

Erm...untuk pengetahuan korang aku ni kan dah jadi ex-SMKP9(1)..tapi aku still sayang kat sekolah ni.Walaupun sekolah ni tak de la cemerlang sangat pun.tapi..sekolah ni la yang simpan banyak kenangan manis selama 3 tahun...wuwuwu :'(  3 tahun yang sangat-sangat bermakna *tears rolling down

Atototomei.Waktu ni aku f4.awal tahun :) Rajin je kitorang buat kerja.haha.Tapi lepas tu dah pindah SERATAS....hmmm..

See..muka-muka semangoi.atau dalam bahasa ibunda dipanggil semangat :P

Sebenarnya kan orang yang buat request tu nak aku tulis pasal dye.Hmm..yela-yela.aku tulis la ni :)


Dia yang tengah-tengah tu.yang bajet comel tu laaa..haha Kitty

Erm..nama dia Nurul Izzati bt Zahari.Kira BFF aku la.insyaAllah :) And.and dia ada tanggungjawab yang sangat besar sebab dia ni PenolongKetuaPengawas.bangga letuuu..hoho
Dia sangat baik..tak pernah berkira sebab dia pun tak suka subjek yang kena kira-kira ni seperti mathmod dan addmath.HAHA

Next is ...jeng.jeng.jeng...

 
Oh well aku nak menyibuk sekali..dia yang sebelah kanan tu.HOHO
 Nama dia Siti Kauthsar binti Aziz...haaaa??? takpe-takpe aku paham nama dia memang pelik sikit...macam orang dia la.MUAHAHA *gelak jahat .Grin Dia ni pun baik jugak.dulu-dulu aku selalu gaduh dengan dia.maksud aku gaduh-gaduh manja la.tapi sekarang kitorang dah kamceng~~~ ohohoho *gelak sopan sambil tersenyum sipu*  

Seterusnya...dipersilakan 

 
At the right = Tengku Athirrah binti Tengku Mazuki.alololo...comel je dulu-dulu.sekarang dah besar muka pun dah banyak kedut-kedut(effect duduk SEMESRA la tu) :P
Yeah.dia ni macam aku jugak masuk SBP tapi sekolah dia dekat sikit la daripada aku.dia dapat Sains Rembau...orang Nogori la kiranya ni.UNTUNGLAAAA.*tiba-tiba* hohoho 

Mereka-mereka yang lain especially achik ku sayang...no worries okay :) along buat pasal achik on the upcoming entry..bila ada masa nanti laaa...huhu

I really hope that OUR FRIENDSHIP can last till JANNAH.insyaAllah :') 

1 comment: