Tuesday, February 12, 2013

Saya WIRAWATI negara :)

Assalamualaikum semua ~

Rindu letewww.haha.gedik sungguh :P Harap korang semua sihat.Dah lama tak update blog ni.kesian dia
Sorry! I'm too busy right now =.= 
Anyway just straight to the point.Putar balik masa pergi 4/1/2013....

Here we are.Hari ni la aku daftar dekat kem PLKN Setia Ikhlas Semenyih.waktu nak daftar tu memang takut-takut jugak la.dah la tak kenal orang...jurulatih pulak semua nak jerit-jerit je..haha.muka nak garang je kan. Tapi aku kuatkan jugak la semangat ni,buat-buat macam takde apa pun.Naik atas dorm,tak boleh nk tinggi lagi ke? macam naik batu caves pulak aku rasa.nasib baik luggage sume lori yg bwk naik atas.kalo tak mau patah pinggang aku :P 

Waktu mula-mula tu agak lonely la.tak jumpe kawan yg sekepala lagi kan.lama-lama baru jumpe friends yang sangat awesome! :D 

Meet my new friend ;)

She's with me again.That's us wearing our inner loreng with seluar kelas.hehe

Yeah! Wirawati negara tengah bertugas~ wearing our full loreng :D That's my new chinese friends there
Kat cermin dm pun bolehh je nak bergambar kan.They rock my world.especially yg tengah tu.PKU iGop ok.haha

Time flies and now there's only one month left.lepas ni for sure busy dengan aktiviti lasak..such as menembak,flying fox,water confident..dengan pertandingan nasyid and kawad lagi..HECTIC gila la!!!
I'm looking forward for this :) heee~ 
Wish me luck! Bangga dapat jadi wirawati negara :D

No comments:

Post a Comment